1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Servodirectie - Caseta Directie la A6 C6 - zgomote - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de bogdan.garleanu, 18 Dec 2008.

  1. Coco1982

    Coco1982 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Ian 2017
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A6 C6 4F 2000cc an 2010 cod LDQ
    Buna seara. Am un A6 C6 4F am schimbat tampoanele de la motor, brațele de sus și bieletele de direcție am reglat directia de 3 ori și mașina se comportă ca o barcă pe stradă. Volanul la reglaj state blocat pe mijloc și când ies din service se schimbă poziția lui înclinat spre dreapta. Ma poate ajuta cineva, a mai pățit cineva ?
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Volanul se pune in punctul 0 cu VCDS (nu la ochi) dupa care se blocheaza cu acea scula speciala.

    Du-te la un service unde iti fce unghiul de directie ca la carte.

    Senzatia ca esti pe toata strada cu masina poate fi si din cauza bucselor de la bara stabilizatoare si/sau a amortizoarelor duse.
     
  3. ionutgaynaru

    ionutgaynaru 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2017
    Locație:
    Spania / Calarasi
    Masina:
    audi a6 4f 2008 2.7 TDI cutie automata 7+1
    Salut,
    Am un A6 C6 3.0 tdi an 2005 si am o problema la directie. Este cutie automata si pe loc directia se misca perfect dar cand schimb a 2-a sau a 3-a directia se intareste. Am citit pe un forum spaniol (dar nu mi-a raspuns nimeni) ca un baiat a patit acelasi lucru ca si mine adica pe drum in bord se aprindea din cand in cand franele si alte pericole care era relationat cu aceasta piesa si a spus ca rezolvarea la problema a fost un senzor de viteza.
    La reprezentanta Audi in Spania am intrebat cat costa piesa si mi-au zis 700 euro fara mana de lucru. Dar eu am gasit de SH ma costa cea mai scumpa 100 euro dar nu stiu unde se afla ca sa o schimb. La reprezentanta Audi nu au vrut sa imi zica unde se afla senzorul respectiv.

    Screenshot_20200114-103447_Chrome.jpg Screenshot_20200113-191952_Chrome.jpg
     
  4. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    ionutgaynaru, senzorul este sub consola centrala, cam pe sub cotiera.
     
    ionutgaynaru apreciază asta.
  5. ionutgaynaru

    ionutgaynaru 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2017
    Locație:
    Spania / Calarasi
    Masina:
    audi a6 4f 2008 2.7 TDI cutie automata 7+1
    Deci trebuie sa desfac toata consola ca sa ajung la cotiera?
    Poate sa fie relationat cu problema pe care o am ca sa nu ma apuc de desfacut toata partea centrala ?

    Piesele care le-am atasat in poze au coduri diferite 4F0907637A si 8E0907637B. Pot sa fie compatibile amandoua sau doar 1 din cele 2 coduri ?
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Pui intrebari inutile. Cumperi exact piesa necesara dupa ce desfaci si vezi exact codul. Cum desfaci o consola este scris pe forum si nu ne repetam aici pe acest forum cu intrebari care au deja raspuns. Cauta si te ajuta singur daca nu intelegi ce ti se spune. Cauta pe youtube si pe internet sugestii pentru demontare consola.
     
  7. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    ionutgaynaru, ai facut si o diagnoza? Senzorul defect da eroare in modulul de ABS.
     
  8. Cornholio

    Cornholio 6th Gear Member

    Înscris:
    15 Iun 2008
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B6 - 2002, 131 BHP AWX & Audi A6 C6 Facelift - 2009 , 2.7TDI CANA
    Directie mult prea sensibila si bleaga - volanul nu se mai intareste

    Salutare,
    Am o problema cel putin ciudata cu servotronic. Masina este un A6 C6 2010, 3.0 cutie manuala.
    Acum 1 saptamana - la un drum lung - am sesizat un zgomot ca de fasait care vine din partea soferului (zona casetei) cand miscam volanul stanga dreapta din mers. Acest sunet s-a accentuat cu timpul si de cateva zile observ ca volanul nu se mai intareste cum ar trebui la viteza si volanul e FOARTE BLEG si sensibil la orice miscare - practic il misc cu varful degetului.
    Acel fasait e prezent acum si pe drum drept si e direct in legatura cu turatia motorului. Daca merg cu 50 la ora si las masina pe liber si deci turatia scade la relanti - volanul isi revine, se intareste - totul functioneaza normal. Cum turez un pic cum gata incepe fasaitul si volanul se blegeste.
    Cu cat turez mai tare cu atat se accentueaza fasaitul si volanul devine SI MAI BLEG.
    La un drum de Bucuresti - pe autostrada la 100+ la ora volanul e extrem de bleg si trebuie sa fiu destul de atent ca la orice miscare - deja schimba directia.
    Deja la turatii mai mari de 3.000-3.500 se aude pompa servo cum chiraie - in mers sunetul seamana cu al unui supercharger :)
    De mentionat ca asta vara am ramas brusc fara servo dupa ce masina a stat 1 saptamana. Am schimbat pompa (eu am modelul nou cu turul prins cu 2 torx-uri nu cu filet) - cu una originala luata de pe o masina dauna totala cu km putini deci in stare perfecta.
    Totul a functionat perfect de atunci, am schimbat cu ocazia aia si role, curele etc si bineinteles lichidul. Nu cred ca are vreo legatura intamplarea de atunci cu cea de acum.
    Lichidul acum e la nivel, curat - perfect (are doar o jumate de an). Pe loc la relanti - totul e ok - volanul se misca mai greu - fara zgomote in cursa maxima stanga/dreapta. Cum o turez cum incepe dansul :)
     
  9. ionutgaynaru

    ionutgaynaru 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2017
    Locație:
    Spania / Calarasi
    Masina:
    audi a6 4f 2008 2.7 TDI cutie automata 7+1
    Nu da dar nu pot sa ii dau de cap am schimbat modulul dar tot nu s-a rezolvat nimic ma gandesc ca o avea protectie si nu stiu sa o scot
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Ce erori ai stocate ? Toate, nu doar care vrei tu sa le arati.
     
  11. Cornholio

    Cornholio 6th Gear Member

    Înscris:
    15 Iun 2008
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B6 - 2002, 131 BHP AWX & Audi A6 C6 Facelift - 2009 , 2.7TDI CANA
    Am gasit conducta de tur dintre pompa si caseta infundata. Se sparsese tubul de plastic din miez si fusese impins de presiune pana ajunsese sa se "indese" in mizeul de metal si astfel obturase canalul - lucru care a dus la defectarea pompei care a chirait in turatie ca nebuna pana a crapat de tot. Schimbat pompa si conducta - totul e ok pe loc la relanti , servotronicul functioneaza ok, insa cum depasesc 10 km/h cum se intareste volanul ca si cum as avea 100 km/h. Nu e ceva de nefolosit, dar e ciudat si enervant. Practic se comporta ca o masina fara servotronic, ca am scos mufa de la ABS ca masina sa nu mai stie viteza si automat volanul a devenit mai greu pe loc dar practic ramane la fel indiferent de viteza, si de la 10 km/h e identic cu inainte. Deci practic la mine servotronicul intra in functie DOAR la sub 10km/h. Comparat cu o masina identica la care simti ca volanul se intareste de pe la 70-80 in sus.
    Sa fie caseta de vina ?
     
  12. Danny nicula danny

    Danny nicula danny 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Ian 2018
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi a6 4f2 c6
    Salut,
    Am tot cautat pe forum codul la pompa de servo pentru A6 C6 3.0 tdi 176 Kw 239 cp cod CDYA an 2010 si nu il gasesc. Ma puteti ajuta cu problema asta ?
    Multumesc.
     
  13. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Danny nicula danny apreciază asta.
  14. Danny nicula danny

    Danny nicula danny 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Ian 2018
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi a6 4f2 c6
    Nu stii daca se potriveste 4F0145156 J sau alte coduri ?
     
  15. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Se potriveste. Este ok.
     
  16. Grecu Alex-Bogdan 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Aug 2015
    Locație:
    Petrosani
    Masina:
    A6 2.0 2005
    Salut,
    Am un Audi A6 C6 2.0 2005 si nu-i dau de cap cu direcția. Cand staționez merge ușor direcția, dupa ce plec de pe loc după 30 km h incepe sa se întărească direcția abia mai virez.

    Am schimbat caseta in service, am schimbat pompa servo, Toate noi. Acum îmi spune că arată pe tester curent/tensiune slab/a, nu se mai blochează volanul. Am fost la service am reglat unghiul de fuga de 5 ori fiecare cu reglajul lor dar volanul nu mai revine la la drept în mers. Mufele sunt toate pise la locul lor. Da ceva eroare 30, nu știu sigur că nu am mai avut răbdare. A cerut caseta am comandat pe original, a vrut pompa am luat tot pe original dar acum îmi spune sa caut un electrician.
     
  17. Danny nicula danny

    Danny nicula danny 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Ian 2018
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi a6 4f2 c6
    Salutare,
    Am o problema cu servodirectia pe un A6 C6 limuzina 3.0 Tdi 2010 Quattro Automat cod motor CDYA si nu gasesc un raspuns. In ianuarie volanul a inceput sa devina foate greu de invartit atat la virajele pe loc cat si in mers. Indiferent de viteza se invarte la fel. Am schimbat pompa de servo cu una noua Bosch cu codul 4F0 145 156J (masina avea pompa ZF). Dupa aceasta interventie nimic nu s-a schimbat in comportamentul volanului. Am mers la un mecanic laudat din Craiova care mi-a zis ca este ceva de la caseta de directie. Dupa ce mi-a tinut masina in service 3 saptamani pentru ca era foarte ocupat mi-a schimbat senzorul de pe caseta si o supapa din caseta pentru ca era retezată/crăpătă. Am luat masina din service pentru test drive ca sa constat ca nu s-a schimbat nimic. Am facut o scanare la un alt "mecanic" cu un tester si nu mi-a aparut nicio eroare legata de servodirectie. Precizez ca nu se aude nici un szomot/bataie/scartait ciudat nici in mers si nici la virajele pe loc. A mai intalnit cineva problema asta cu care ma confrunt eu ? sau un sfat de la cineva care se pricepe ar fi binevenit.
     

Distribuie pagina asta