1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sistemul de racire motor (termostat - antigel - electroventilatoare) la A8 D2 -

Discuție în 'Audi A8 D2 (1994 - 2002)' creată de Alex A8, 28 Mai 2009.

  1. chris1234

    chris1234 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Iul 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A8 3.7
    Pana la urma a fost termostatul, era blocat pe inchis. Initial am crezut ca este pompa de apa dar cand acceleram sufla apa pe ambele furtune. Merci oricum de ajutor. Multa stima!
     
  2. l.u.v

    l.u.v Bronze Member

    Înscris:
    19 Oct 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI Quattro
    ..Asemenea..sa te bucuri de masina!
     
  3. alex_gri

    alex_gri 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Noi 2011
    Locație:
    brasov
    Masina:
    Audi Allroad 2002 2.5TDI
    Nu porneste electroventilatorul. Ce problema ar putea fi ? Masina este un AUDI S8 D2 340 cp an 1997. Un sfat daca se poate. Multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 30 Apr 2012
  4. laurentiu_liviu

    laurentiu_liviu 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Aug 2012
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A8 2.5 TDI , A6 2.5 TDI
    Nu se incalzeste motorul !!!

    Am cumparat un Audi A8 2.5 TDI in urma cu 2 luni si de atunci niciodata apa nu s-a ridicat mai mult de 50 grade , pe bord se vede cum acul se ridica pana la valoarea aia deci nici vorba ca acela sa nu functioneze dar mai mult nu . Am schimbat termostatul si implicit distributia doar ca sa observ ca e fix la fel , nu se incalzeste mai mult de 50 grade . Problema asta o aveam si in perioade caniculare de peste 40-45 grade . INTREBARE : Ce ar putea fi ? Sa fie prob de soft ? O solutie ceva va rog . Multumesc anticipat !
     
  5. ernest1980 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2013
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A8, 2.5 tdi, 2001
    Salut,
    Am un audi A8 D2 din 2001, 2.5 tdi, 180 cp, 2x4, si de ceva timp imi scade temperatura la apa de la 90 la 50-60 grde, asta doar in afara orasului si la drum intins. Pe serpentine si in oras nu se intampla. Cand depasesc 2000 de turatii iar temperatura apei este scazuta imi da in nas de cateva ori fara sa se opreasca motorul sau sa scada viteza. Orice sfat e bine venit. Multumesc anticipat.
     
    Ultima editare de un moderator: 25 Mar 2013
  6. laurentiu_liviu

    laurentiu_liviu 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Aug 2012
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A8 2.5 TDI , A6 2.5 TDI
    S-ar putea sa fie termostatul , dar cu el e belea mare , sunt in spatele distributiei si necesita data toata fata masinii jos .
     
  7. dani iusco

    dani iusco 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2017
    Locație:
    Sighetu Marmatiei
    Masina:
    Audi A8 3.7 . 1999
    Salut,
    Sunt nou pe aici aceeasi problema o am si eu la un audi A8 3.7 quattro. Daca merg normal cu el mi se incalzeste pe la 100 de grade apa. Daca pornesc caldura la prima treapta sta pe 90 dar si cu caldura oprita cand este pe la 100 si il turez asa un pic in gol stand pe loc, scade. De la ce poate fi ?
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Pe ghicite nu stie nimeni. Fa o diagnoza si vezi ce erori ai daca apar pe sistemul de racire, electroventilatoare si asa mai departe.
     
  9. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Verifica blocul de valve sa nu fie infundat si sa sa nu isi faca bine circuitul. Sigur ai ceva mizerie pe traseu si il impiedica sa functioneze.
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Marian la care bloc de valve te referi la masina lui ?
     
  11. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Reperul 31.
    Immagine.jpg
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Marian el nu are probleme de racire la clima are alta problema adica de racire la motor.
    Si nu cred, adica eu nu stiu, sa se fi montat pe A8 D2 acele electrovalve de care mentionezi tu. Poate le confunzi cu cele de la A8 D3 si A6 C6 care au legatura cu sistemul de AC. Aici nu discutam despre sistemul de AC. O zi buna.
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @dani iusco Te duci foarte frumos la service si ii pui sa verifice urmatoarele :
    -vascocuplajul
    -pompa de apa
    -sistemul de racire (aici ma refer la curatat tubulatura si radiator)
    Daca totul este ok treci la garnitura de chiulasa si chiulasa in sine.
     
  14. dani iusco

    dani iusco 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2017
    Locație:
    Sighetu Marmatiei
    Masina:
    Audi A8 3.7 . 1999
    vascocupla e ok si chiuloasa nu cred ca are cum sa fie pentru ca si daca las climatronicul pe off nu sare de 100 de grade si stand pe loc daca idau o turatir pana in 4000 rpm scade instant pe 90 la diagnoza nu da nici o eroare . si nici apa lipsa nu am . nici spume la capac de ulei sau in vas .
     
  15. Alex_CC 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Iul 2017
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    Audi A8 D2 2.8L ('94)
    Buna ziua,
    Am si eu o problema cu indicatoru de temperatura din bord. De 2 saptamani, acul din bord fluctueaza enorm. Cand arata 90 cand este 50...cateodata sta pe 50 tot drumul. Am vorbit cu cineva care are un VW Golf si a avut aceleasi simtome, fix-ul fiind inlocuirea senzorului de temperatura. Intrebarea mea este: Ce ar putea fi problema? Tin sa mentionez ca atunci cand trece de la 50 la 90 se ridica destul de repe acul. Si la coborare este brusca. Daca este senzorul cum il accesez pentru a il testa? Din ce am observat este ingropat pe sub furtunele de benzina...este vreo cale fara a demonta injectoarele?

    Multumesc Anticipat.
     
  16. dani iusco

    dani iusco 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2017
    Locație:
    Sighetu Marmatiei
    Masina:
    Audi A8 3.7 . 1999
    unde se afla termostatul la a8 3.7 stie cineva
     
  17. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Poftim o imagine ajutatoare.
     
  18. dani iusco

    dani iusco 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2017
    Locație:
    Sighetu Marmatiei
    Masina:
    Audi A8 3.7 . 1999
    mersi !
     

Distribuie pagina asta