Nou record de vanzari pentru Audi in 2012 - 1.455.100 de masini livrate, o crestere de 11,7% fata de anul anterior Cresterile au fost inregistrate in toate regiunile, inclusiv Europa. Cele mai mari cresteri le-au avut modelele SUV si cele din familia A6
Vanzarile bune de Q3 par sa ii faca pe cei de la Audi sa pregateasca si o varianta RS. Conceptul RS Q3, prezentat anul trecut la salonul de la Beijing, a fost adus de Audi si la CES 2013, si pare gata de productie.
mi-e rusine. 310 cp si se vrea RS. la greutatea care o are perfomantele nu pot fi decat slabe. are doar o evacuare pt ca masina este un golf 5 de fapt si adaptarea pt doua evacuari era dificila. aproape toate derivatele lui golf 5, indiferent ca aveau motorizari de top, au avut o singura evacuare.
Audi a produs cinci milioane de automobile cu tractiune integrala quattro, masina aniversara fiind un A6 allroad 3.0 TDI de culoare alba, a anuntat producatorul auto din Ingolstadt. Tehnologia quattro a debutat in 1980 si in total a echipat de-a lungul timpului peste 140 de modele diferite de masini Audi. Circa 43% dintre masinile Audi comercializate anul trecut au fost echipate cu quattro. Nu doar SUV-urile Audi vin cu tehnologie quattro, ci si celelalte modele. Una din patru masini Audi, alta decat SUV, beneficiaza de tractiune integrala. http://www.youtube.com/watch?v=faiFfBxhT8s Sursa: 0-100.ro
interesanta statistica. asta inseamna ca minim 75% din vanzari este reprezentata de motorizarile mici in 4 cilindri exceptie fiind 3.0tdi si 2.8fsi cu cate 204 cp si 6 cinlindri+uneori fwd. practic mai bine de 75% sunt motorizarile: 1.2tfsi(85 si 105cp), 1.4tfsi (122cp)), 1.8tfsi(160 si 170 cp), 2.0tfsi(170, 180,200 si 211cp) sau 1.6tdi (90 si 105cp), 2.0tdi (120,140,143,150,163,170,177cp) asta e semn ca motorizarile in 4 cilindri trebuiesc imbunatatite. probabil, in total, aprox 85-90% reprezinta vanzarile de masini in 4 cilindri pt ca jumatate din cele enumerate de mine mai sus se vand f mult si in varianta quattro: 1.8tfsi(170,180, 120 si 160cp-ultimul se va scoate acusi din productie, fiind acum doar pe a3 cabrio si tt)), 2.0tfsi (170, 200-asta mai este doar pe a3 cabrio si 211 cp), 2.0tdi(177, 170 si 140cp- ultimile doua sunt moarte deja insa de actualitate in 2012). ce le lipseste la audi in 4 cilindri dpmdv ar fi un 2.0tdi twinturbo cu aprox 220cp, 2.0tfsi mai aproape de x25i de la bmw, deci de 245cp si sa imprastie pe intreaga gama noul motor diesel in variantele de 150 si 184 cp, acum fiind doar pe a3, vechiul motor single turbo fiind depasit dpmdv si doar raportand la bmw. praf dpmdv sunt 1.8tfsi 120 si 160cp, tehnologie veche, gurmande si lipsite de performanta, 2.0tfsi 170 cp si 200cp, motoare vechi de aproape 10 ani, depasite complet si care consuma cat un V6. la fel 2.0tdi 120cp ce nu-si are rostul si ar trebui inlocuit cu un 1.6tdi sanatos, insa sansele sunt zero in urmatorii 2 ani, pt ca nu se vede nici o evolutie a lui 1.6 tdi. 2.8fsi 204 cp de pe a6 si a7 este amuzant. 3.0tdi cu 204 cp nu are ce cauta pe piata si ar trebui inlocuit cu unul in 4 cilindri.
A fost confirmata lansarea Audi Q8 Wolfgang Durheimer, şeful departamentului de cercetare şi dezvoltare de la Audi intr-o discutie cu corespondentii de la Autocar a confirmat intentia de lansare a SUV-ului Audi Q8. Acesta are menirea de a intra in concurenta cu noul Range Rover Sport si BMW X6 din viitoarea generatie. http://www.automobilen.ro/gigantul-audi-q8-e-oficial-confirmat/
Bestseller: 3 milioane de Audi A3 vandute pana acum. In 2012, Audi a produs 152.993 masini din seria A3 (inclusiv Sportback sau S3). Noul A3 Sportback, pe piata din februarie 2013, este modelul cu cel mai mare volum de productie al marcii - in fiecare zi 700 de automobile de acest tip ies pe poarta fabricii. Audi a publicat si o "fotografie de grup" cu modelele din seria A3 - versiunea in 3 usi, sedan, sportback, e-tron, g-tron (pe gaz) In mijlocul imaginii se afla un model A3 ascuns, despre care se speculeaza ca ar fi RS3 sau A3 Cabrio
Inaintea IAA Frankfurt 2013, au aparut schitele oficiale ale Audi quattro Sport e-tron Concept Acesta este o reinterpretare a precedentului Audi quattro Concept. e-tron apare in denumirea conceptului pentru ca acesta este un hibrid, motorului twin-turbo 4.0 TFSI V8 fiindu-i adaugat unul electric, puterea totala ajungand la 700 CP Mai multe detalii si imagini pe AutoZeitung
Noul RS3 pe Ring, in teste? Indicatia principala ca aceasta masina nu este un S3 cu frane de RS, ci un testmule car pentru viitorul RS3 este faptul ca motorul nu suna ca 2.0 TFSI ci ca un 2.5 TFSI in 5 cilindri, precum cel al unui TT-RS Deoarece fotograful nu a apucat sa faca si vreun video, va trebui sa il credem pe cuvant. Deocamdata ne multumim cu aceste fotografii:
CES 2014: Audi o prezentat o tableta cu Android ce poate controla functiile de divertisment ale masinii Audi a prezentat la targul de tehnologie CES Las Vegas o tableta cu Android si ecran de 10,2 inch destinata a fi conectata prin WiFi cu sistemul de infotainment al masinii. Prin tableta poate fi controlat sistemul audio, navigatia si o serie de alte functii ale masinii, putand fi rulate aplicatiile de pe magazinul Google Play cu care userii ce au smartphone-uri sunt familiarizati. “Audi a lansat o noua categorie de dispozitive mobile, denumite Smart Display. Acest sistem multimedia, dotat cu procesor NVIDIA Tegra 4, este conceput pentru utilizarea de catre pasagerii de pe bancheta din spate, fiind integrat perfect cu sistemele audio si video ale automobilului. Acesta a fost conceput pentru a rezista la o plaja larga de conditii de functionare, de la -40 de grade la 80 de grade Celsius, precum si la socurile si vibratiile produse de diverse conditii de condus”, arata un comunicat al NVIDIA. Cei de la Audi au prezentat si un sistem modular de infotainment care va putea fi updatat atat la partea hardware, cat si la software, astfel incat o masina de cinci ani vechime nu trebuie sa ramana cu tehnologia veche.
Audi a deschis primul showroom-model de noua generatie in Berlin, Germania, si spune despre el ca este “virtual”. Desi prezenta sa fizica este incontestabila, termenul de virtual asociat acestui showroom vine de la faptul ca incinta este dotata cu sunet 3D si ecrane pe care clientii pot vedea “lumea Audi”. Noul concept de showroom se cheama Audi City si pana acum exista trei astfel de centre, in Londra (Marea Britanie), Beijing (China) si acesta din Berlin (Germania). Cel din urma este singurul “virtual”. Diferenta majora fata de showroom-urile traditionale este data de faptul ca toata gama Audi este prezentata in showroom virtual, iar pe panourile multimedia clientii isi pot configura masina dorita. In general showroom-urile erau limitate din punct de vedere al spatiului si nu puteau fi expuse toate modelele, in toate configuratiile posibile. Odata cu Audi City din Berlin debuteaza si “Audi select”, un serviciu prin care clientilor le este oferita posibilitatea sa aleaga si sa schimbe pana la trei modele Audi pe an, in baza unei taxe lunare fixe.
Audi A1 se pregateste de facelift. Cum Audi S1 a fost prezentat de curand, cam stim la ce schimbari sa ne asteptam: minore, in special la faruri si stopuri. Cateva foto cu A1 Facelift in teste:
Chinezii de la JAC Motors s-au gandit sa copieze un A6. Modelul se numeste... Refine A6. http://terranismo.wordpress.com/2014/04/11/jac-refine-a6-2/