1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Climatronic / AC la A6 C5 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de georgeaudi, 9 Iun 2007.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ce an ? Ce cod motor ?
     
  2. Aurel Nicolescu 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2019
    Locație:
    Gaesti
    Masina:
    Audi a6 c5
    Am găsit acum cele două fire rupte de la mufa compresorului de AC .Sunt rupte chiar din mufa ....Sa aibe legătura cu climatronicul?
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Eu te-am intrebat daca ai verificat sigurantele.
    Deci, sigurantele erau importante, la fel sunt si 2 fire rupte.
     
  4. Aurel Nicolescu 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2019
    Locație:
    Gaesti
    Masina:
    Audi a6 c5
    Gata am rezolvat o! Am găsit o siguranța mare de 40 ah arsă!merge tot pe ea acum....geamuri. închidere.caldura...lumini interioare
     
  5. alyvo Bronze Member

    Înscris:
    3 Dec 2007
    Locație:
    Ro
    Masina:
    Audi
    2001. ARE.
     
  6. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    alyvo, verifica pin-out-ul conform atasament. Ventilatoarele sunt comandate direct de catre o unitate de control dedicata.
     
  7. alyvo Bronze Member

    Înscris:
    3 Dec 2007
    Locație:
    Ro
    Masina:
    Audi
    Dar nu am cerut nimic despre ventilatoare. Ma intereseaza strict cei 2 pini care comanda cele 2 relee pentru incalzirea auxiliara din clima ( cele 2 rezistente).
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Instaleaza ELSA si cauta schemele, doar tu stii ce vrei.
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu exista asa ceva. Incalzirea suplimentara cu rezistenta electrica (Supplementary Heating) = PTC este independenta - nu este integrata in climatronic - si porneste independent, in functie de alte criterii. Citeste ce face, cum functioneaza si cum porneste conform SSP-urilor si conform cu ce am scris eu pe forum.
    audi66 are dreptate: doar tu ai inteles ce ai vrut sa spui si doar tu stii ce vrei.
    Despre PTC se discuta in topic separat adica aici: http://www.clubaudi.ro/threads/cald...loriferul-de-caldura.31753/page-2#post-492781 asa ca nu mai continua discutia despre acest subiect aici. Multumesc pentru intelegere. Bafta.
     
  10. ionut 2.0T

    ionut 2.0T 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2019
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A4 B5 1.8 1996,A6 C5 1.8T 2002,Audi A6 2.0T 2006
    Salut,
    Am un audi A6 C5 din 2002 1.8 Turbo. După o perioada mai lunga de staționare nu a mai vrut sa pornească așa ca am apelat la un start booster și așa am reușit sa ard ECU și încă ceva chestii inclusiv clima. După schimbare ECU mașina pornește, dar clima nu functioneaza. Am schimbat modulul de clima cu unul SH cu același cod și tot nimic la clima. Este negru complet, nu se aprinde nimic, doar in momentul când aprind farurile luminează și clima dar nu indica nimic. Am schimbat și modulul de confort și nimic (nu mai funcționau nici închiderea și iluminatul interior așa ca am pus modulul vechi și merge închiderea și iluminatul). Am încercat cu diagnoza dar nu se cuplează la mașina :shrug: Mai departe sper sa găsesc ajutor aici. :sos:
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Mai departe gasesti ajutor de specialitate la un electricina auto, nu aici. Adica la electrician auto profesionist, nu un agarici, ai fost ? Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai.
    Am mai spus, o diagnoza competenta nu inseamna doar citirea codurilor de eroare. Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema. Nu mecanicul face diagnoza ci electricianul care iti spune tie si mecanicului ce ai / are de facut.

    Foloseste obligatoriu VCDS original si/sau ODIS sau VAS PC
     
    ionut 2.0T apreciază asta.
  12. ionut 2.0T

    ionut 2.0T 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2019
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A4 B5 1.8 1996,A6 C5 1.8T 2002,Audi A6 2.0T 2006
    După cât se vede am fost doar la “agarici”. :) Mersi pentru răspuns, o sa încerc sa caut un specialist, dacă găsesc, in Iași.
     
  13. Hamer

    Hamer 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2008
    Locație:
    Tg-Mures
    Masina:
    Audi A6 4B C5, 1.9 TDI/131/ AVF/2002
    Bună băieți!
    Am citit toate postările posibile pentru a găsi un răspuns la problema mea însă fără nici un rezultat. La mașina din semnătura am o eroare pe climă de care nu pot să scap. Este vorba de 00601 Potențiometru servomotor clapeta centrala G112 limită superioara de adaptare depășită.
    Am sincronizat servomotorasele, am schimbat servomotorasul V70 cu alta SH însă problema tot nu a dispărut motiv pentru care climatronicul nu dă aer la picioare doar dacă-l frec din butoane. Dacă dau să dea direct în jos, bagă pe gurile centrale. La output test, toate motorașele-și fac cursa. Eu am rămas fără idei. Mă poate ajuta cineva cu vre-un sfat? Ce aș mai putea să-i fac?
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Gresit. Motorasele = Flapsurile = Actuatoarele = Voletii se schimba obligatoriu cu unii noi si originali sau in cel mai rau caz cu unii noi marca Valeo. Dupa ce faci asta refaci diagnoza cu un VCDS original nu o mizerie clona chinezeasca.
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cristi, majoritatea motoraselor au fost scoase din productie inca din 2013-2016 si daca ai norocul sa mai gasesti cate un reper disponibil, pretul iti da emotii.
    Atasez o poza cu un servo-motor pentru A6 C5 (da, pretul este in €).

    upload_2020-3-7_20-38-27.png
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Stiu cat costa si din cauza asta i-am spus sa cumpere Valeo care este echipare originala. Cand ai masina marca premium iti asumi si costurile de intretinere indiferent de preturile pieselor. Piesele costa la fel chiar si dupa 20 ani de la fabricatie. Dar lumea nu intelege asta, isi cumpara masina veche si ei cred ca o repara pe "2 lei". Exista si alte marci auto, in afara de Audi, pentru care costul pieselor este mult mai mic.
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Am desfacut la servo-motorase de m-am plictisit. Acum, sa fim seriosi, pretul este exagerat cand cea mai scumpa piesa din el este un simplu motoras de oglinda (care costa 2-3$) si 2 rotite de plastic.
    Evident, se poate desface, curata, inlocui motorasul daca este cazul si refolosi fara probleme. Asta daca nu ai 2 maini stangi.

    upload_2020-3-7_20-55-19.png
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Multe preturi sunt exagerate la Audi. Dar asta este si trebuie sa acceptam ca fara un "buzunar generos" nu putem intretine aceasta marca.
     
  19. Hamer

    Hamer 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2008
    Locație:
    Tg-Mures
    Masina:
    Audi A6 4B C5, 1.9 TDI/131/ AVF/2002
    Dacă ar fi și motorașul meu ca cel postat de audi66, problema ar fi simplu de rezolvat deoarece se găsesc astfel de potentiometre peste tot. La mine potențiometrul este mai gros, cam 1 cm și piciorușele nu iasă afară la mufă. Ele sunt cositorite în interior. Am să desfac unul identic și am să postez o poză. Am căutat separat acel potențiometru și nu l-am găsit nicăieri. Nici în țară nici afară.

    20200313_100224.jpg 20200313_100234.jpg 20200313_100256.jpg 20200313_100349.jpg 20200313_100415.jpg
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    E acelasi lucru.
    Sunt o grmada de tutoriale care iti arata cum se curata.
     

Distribuie pagina asta